Projecten

In de afgelopen 14 jaar realiseerde Rotary Club Pijnacker-Nootdorp voor bijna een miljoen US dollar aan projecten in Thailand, Myanmar (Birma), Laos, Polen, Indonesië, Tanzania en Ghana. We deden dat in samenwerking met lokale Rotary Clubs en andere hulporganisaties en ondersteunden vele goede doelen zoals de Nierstichting en Clini Clowns.

In onze eigen gemeente Pijnacker-Nootdorp zijn we maatschappelijk betrokken door het Maatjesproject van Jong Perspectief, lokale sportverenigingen, de scouting, het Inloophuis Deborah, het Huis van Rie, Stichting Help Jeffrey (uit de rolstoel) en Stichting Vrienden van Luuk (aanschaf rolstoelbus) te ondersteunen.

Lees hier het Financieel rapport van de Stichting Community Service van Rotary Club Pijnacker-Nootdorp